Vecka 22

(31 maj-4 juni)
Bra att veta:
• Vi får som mest ta emot 15 vuxna med barn i vår uteverksamhet. Självklart stannar vi alla, både personal och besökare, hemma vid förkylningssymtom (hosta, feber, snor m.m).

Måndag: Vi finns på 4 H-gården i Gränby kl. 10-12. Eld finns! Ta med egen matsäck! Vi bjuder på kaffe och te. Sångstund kl. 11.00

Tisdag: Digital tematräff/föräldragrupp kl. 10-11. Anmälan krävs.

Barnvagnspromenad kl. 13.00. Vi träffas utanför öppna förskolan. Vi bjuder på kaffe eller te efter promenaden för de som önskar.

Onsdag: Vi går till Regnbågsparken (lekplatsen i Gränbyparken). Vi finns i parken kl. 10-12.30. Sångstund kl. 11.00. Vi bjuder på te och kaffe.
Torsdag: STÄNGT

Fredag: Vi finns på vår uteplats i Gränbyparken kl. 10-12. Naturvärdarna Badr och Housang finns med oss! Sångstund kl. 11.00. Vi bjuder på te och kaffe.

Varmt välkomna!

OBS! Med reservation för ändringar! Håll koll på facebook eller här på hemsidan

27 maj 2021